Thursday, May 14, 2009

Sepetang bersama aku

Dah petang2 ni bosan pun ada.. layan la.. apa yang patut..aku mcm biasa la
mentenet,bergosip ngan kawan lama semua ada..tapi yang pasti ari ni aku dah nak mula misi diet aku kembali...badan aku nak kata gemuk tak sangat nak kata kurus banyak la juga baju lama dan sendat...yg pasti dah tak comel mcm dulu(perasan)
minggu depan aku nak mula diet aku tu...ada kawan nak support.Actually dah banyak kali aku diet tapi tak jadi2 ada saja godaan yang datang melanda...Hopefully kali ni menjadi...nak pakai balik baju kebaya aku yg dah sendat dalam almari hu h u huh h....

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...