Wednesday, May 13, 2009

kerja ..kerja..kerja..

Ari ni cam biasa aku masuk office..Pagi2 dah check email tgk kot ada apa2..Buat kerja sikit...Setlle semua...Aku dah tak sabar nak balik jumaat ni...Maklumlah minggu lepas aku tak balik so minggu ni excited sikit...Padahal bukan aku tak pernah balik...
Dari semalam aku teringat nak g makan nasi lemak Pak Hainan Kopitiam (nasi lemak + teh ais dia kow sangat2!!!!!)kat Alor Setar tu tak tau kenapa.Weekend ni aku plan nak pi makan situ..he he he he...
Apa yang best erk??X der yg best pun...warga kolej aku dikejutkan dengan pertukaran pengarah aku dan ketua jabatan aku yang akan berpindah..Kami akan kehilangan dua org dalam kolej sekaligus.....Tunggu pengganti baru..
Aku teringin juga nak pindah tapi bila mengenangkan kat Kedah takder kosong batal niat dulu la...
Kelmarin aku ubah kedudukan office aku meja dia lain sikit la...So berwajah baru!!!

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...