Wednesday, May 6, 2009

Hari ni mcm biasa buat kerja...pagi2 lagi aku sibuk dok buat surat menyurat yang tertangguh kelmarin..aku nak settlekan juga yg tu..PC aku kena virus plak...lembap satu hari...tapi aku dok cari penyelesaian plak leh la juga guna trojan removed tu..tapi alaih2 aku punya sistem tak leh buka...huh.. g office dua bdk pakar IT takder,sorang g kursus sorang demam dapat MC...Esokla jawabnya nak kena buat PC ni tunggu pakar IT pakar EKONOMI...HE HEH HE..... Hari ni aku dok setlle LO yang dah siap...Ok takder yg best pun... ingat petang ni nak g CHOWROSTA nak cari tudung da da da.....

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...