Monday, May 4, 2009

cuti ....

29/04/09 aku kena g KL ada exam jabatan....ari selasa pagi tu aku bertolak dari penang g KL.nAIK BAS KUL 11.30 camtu.Dalam kul 5.00 lebih kurang la sampai.lambat mcm siput.Masa sampai aku tunggu member aku dari KK Chenderoh.Dia naik bas kul 2.30 sebab dia kena g office dulu.Alih dalam 20 minit aku tunggu dia call bagitau bas dia lewat,Aku apa lagi terus fikir nak g SOGO la.Dari aku lepak dekat PUDU baik kau g SOGO cuci mata.he he hehe he....Dekat SOGO punya ramai makhluk KL NI.Aku jalan2 dalam SOGO ada sale ermm berbaloi aku datang....Apa lagi dalam tak der duit tu sempat juga aku rembat handbag...nasib la...


Dalam 6.00 lebig member aku sampai then kami terus g ke Cheras naik LRT turun Maluri.Actually aku tak pernah g tempat ni.. tapi dari petua kawan aku dikja aku belasah ja...Penat juga aku sampai kat situ dekat maghrib...teksi takder...bas pun tader...apa lagi aku ngan kawan aku buat gila jalan kaki...wah wah wah leh tahan juga la...rasa nak tercabut kaki aku ...tapi akhirnya kami sampai dengan selamat ke tempat penginapan yg kami dah booking tu...



Esok tu exam bermula..gelabah ada takut pun ada,sebab aku tak study...he heheh eh..malas kedua tak sempat.. minggu lepas aku duty sorang pembantu aku g kursus sampai dua minggu so mcm2 hal aku buat sorang..sebelum ni ada assistant.Apa lagi pagi tu aku belasah ja jawab...aku tawakal ja..kalau lulus alhamdulillah..kalau tak ambik lagi sekali..ha hah...

Lepas habis exam aku terus balik tapi tiket bas aku kul 6.00 apa lagi g SOGO lagi...bukan apa itu jer dekat kang aku g KLCC KE Sungai Wang ke terlepas bas pulak.Orang punya ramai..aku tak heran redah jer...kali ni nida joint aku sebab dia nak g beli barang juga..aku dok tgk kasut leh tahan la tapi sedihnya aku takder size...nida dah rembat 3 pasang aku sepasang pun tak beli...nak buat mcana kaki comel sgt..



Dah dekat kul 6.00 nida,su and yangpa ikut aku balik PUDU..Diorang lepak kat PUDU dulu,tiket aku kul 6.00 aku naik sebelum tu la tapi hampeh bas jalan kul 6.30.Kali ni aku naik bas JELITA dua tingkat takut juga bila kenangkan bas AB Express 2 tingkat yg kemalangan tu.Dalam hati aku berdoa ja... jangan jadi apa2...Alhamdulillah aku selamat sampai tepat kul 12.30 malam.Sampai Alor Setar cam biasa driver aku dah ada he heh heeh..aku letih penat sampai umah ja mandi then terus tidur...Yahoo esok cuti...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...