Monday, May 4, 2009

Lepak MJ

Masa cuti lepas aku g jumpa abg kamal my x officemate masa kat DXN dulu.Lama tak jumpa dia and wife dia.Dah gumuk abg Kamal..Aku jumpa dia ada hal sikit yg dia nak tolong aku berkaitan masa depan aku ngan seseorang...he he he...harap2 dapat la dia tolong.Lepak2 dekat MJ Jitra dalam 2 jam juga.Sembang2 perkembangan terkini dia and wife.Actually kat siti dah dapat balik Kedah awal tahun aritu.Dia dah berhenti ASTRO dapat kerja dekat kilang lama aku dulu.Katanya dia menurut perintah ikut cakap suami pandai abg kamal cari isteri patuh...he he hehe.Abg Kamal ni sebenarnya abg yg paling baik dengan aku kat DXN dulu...Baik sesangat...Aku tak pernah bawa Rizal g jumpa dia pun selama ni so, kali ni ada masa kami jumpa sembang2,makan dan bergossip panas......Apapun malam tu memang best...seronok sekali sekala jumpa...Dan tahniah untuk wife abg kamal coz dia dapat interview KPLI untuk intake JUN ni..Good Luck...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...