Sunday, December 10, 2017

Aku rindu Penang!

Khamis lepas aku ke Bertam untuk ambil ubat.Dah alang-alang ke bertam aku plan nk p umah adik dkt Prai dua malam.On the way p singgah KK Sungai Petani ambik anak sedara sbb dia nak ikut sama.Sampai tmpt yg kami hajati tu dalam 2.3o mcm tu.Setlle semua kerja di bertam dalam 3.40 then terus gerak ke Perai.Sampai umah adik aku malam tu aku x g mana2 lepak je umah dia buat bihun goreng.Esok pagi baru kami bergerak ke Pulau...x kemana pun semata2 nak ke ropewalk je hahahaha sbb lapar telur goyang boleh mcmtu???Penang ni mmg syurga makan la...kalau hampa asa nak makan2 p penang....selama hampir 5 tahun di penang...mcm2 dh rasa...nk sbb rindu dua benda ni jer itu yg g makan ni jer dkt ropewalk tu....
terselit juga pic budak nih hahahhaa........

1 comment:

  1. Lucky Club Lucky Club | Live | Live Blackjack & Roulette
    Lucky Club Lucky Club offers live roulette and progressive jackpots. The Lucky Club luckyclub.live Lucky Club's live game, also called "Ducky Club", is offered by Lucky

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...