Wednesday, October 25, 2017

Majlis konvokesyen adik bongsu

22 Oktober yang lalu telah berlangsung satu majlis konvokesyen UNIKL di PICC.Adik yang bongsu telah berjaya menamatkan pengajian selama 3 tahun di situ.Syukur sangat dia nak belajar dan hbiskan pengajian.Sbb sebelum ni aku cukup risau sebab tgk mcm dh hilang minat belajar budak ni sejak arwah mak meninggalkan kami pada tahun 2006.Aku sekeluarga p menaiki sebiji kereta.Penuh sarat juga la kereta tu sebab anak abg yang sulung pun nk ikut.Kami ambik homestay ni Shah Alam .Saja aku ambik di Shah Alam sebab malas nk duduk area KL dan putrajaya.Pic bawah tu anak sedara mandi kolam.Homestay yang aku ambik tu ada kolam jadi setiap masa dia boleh turun main.Budak2 suka la.......Pada aku ok la homestay ni.cuma agak panas maybe musim panas sama dan kalau dia boleh letak semua air cond di setiap bilik lagi bagus....tapi kekemasan mmg aku puji terbaik........





No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...