Sunday, December 31, 2017

Produk Review Luver 9 Majraha dan lotion Maxwhite Majraha best!

Produk Majraha ni dah lama di pasaran cuma,bukan artis yang menjadi model atau ikon produk makanya ramai yang tidak kelihatan akan produk ini,termasuk aku sendiri.Bila ada seorang kawan kenalkan rasa mcm jatuh hati plak...mula tu just terbau lotion dia ja.Seingat aku masa tu aku joint pasar karat kat jitra.sama-sama berniaga ...kwn tu dok sebelah aku juai..bau mcm best...tanya harga wowowo agak mahal pada mulanya rasa...Nak di jadikan cerita satu hari aku mmg dok cri lotion utk kulit aku yang kering...aku ni jenis ada masalah kulit tapak tangan yg kering dan mengelupas...tgk ada kwn promote terus order sbb nampak kesan pada kawan yang pakai tu...Memang best sangat u olsssssssss...wangi dan lembut saja di tangan bila sapu...dan yang pasti org akan tanya pakai perfume apa..padahal lotion tu dh bau serupa perfume....yang best lagi produk ni juga boleh sapu di muka tau...bkn badan saja... Okey Majraha Luver 9 plak adalah makanan tambahan untuk dalam perempuan...rasa dia sedap yakmat mcm masam2 manis..rasa mcm rasberry gitu....banyak sangat kebaikan suplement ni...masa mula minum lepas bangun tidur rasa kulit muka moist ja........ Rasa LV9 adalah terbaik kerana kita semua boleh minum LV9 yang sangat sedap dan manis. BUKAN sahaja untuk kulit wajah tp diformula untuk menyingkirkan toksik badan, mengempiskan perut dan badan juga menjadi ringan. KENA try baru tahu kenapa ramai repeat order. BILA dh try kena MAINTAIN minum. KALAU dah maintain minum, Insya Allah REPEAT ORDER. Yang penting positifkan fikiran dan set kan dalam fikiran saya nak sihat yang penting :) Sapa2 berminat boleh pm saya 012-4201367

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...