Wednesday, September 2, 2009

Sungai Petani

Balik weekend lepas en Rizal dtg ambik dekat Bukit Mertajam sebab aku kena setlle kerja kat sana.Ptg juga la baru leh keluar dari B.M.Awat punch kad dekat B.M lambat bangat....Jam aku dah tunjuk kul 5.00 tapi jam punch kad belum lagi.Kami balik tu on the way berbuka dekat kedai kesukaan en Rizal dekat S.P.Kami selalu gak makan kat situ.Leh tahan la makanan dia.Menu kami ptg tu sempena pertama kali berbuka bersama nasi putih+sup tulang,paprik seafood,sotong goreng rempah dan aku order chicken chop black paper sauce (kegemaran aku nih...) +air tembikai .Booking siap2 ingat lepas tu nak beli kuih ke apa. tapi... hampeh jauh plak..so cancel..En Rizal ajak singgah kat Jakel dulu beli kain utk hantaran..Takder yg aku berkenan pun...Yang bahagian exclusive ada la RM 380.00 he he heh Boleh ke En Rizal?Tak boleh mahal sangat katanya..Memang pun kerja gila beli kain bapak mahal mcm tu...Pastu kami terus g kedai yg dah dibooking makanan tu.Sampai ja makanan dah terhidang....Apa lagi azan berkumandang settle semua.

p/s:Pic ader kat phone En Rizal bateri aku lupa charge..hu huhuuh uh

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...