Tuesday, September 8, 2009

Raga Oh Raga

Salam dah banyak hari tak menjengah ke sini.Takder mood nak updated sebab intenet cam apa ja kat office.Sebenarnya hari ni kat office time rehat tadi aku sempat menyiapkan raga aku tu.Takder banyak pun sikit ja.Raga tu dapat disiapkan x sampai 5 minit pun cuma kat rumah malas nak buat ja .Kelmarin aku sempat juga buat bunga dulang dgn office mate aku.Tq as sebab tolong akak...ini hasilnya yg belum di hias sebaik mungkin..
dalam raga tu la bunga yg telah berjaya aku siapkan dgn asmida


Ini la raga yg tak sampai 5 minit aku buat..(abaikan raga yg sebelah tu yg ada segala macam dalamnya)


2 comments:

  1. emm not bad. leh tahan gak la hasil kerja tangan ko nih..i like!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. :-) ye ke na...hasil org tangan x berseni mcm aku itu je yg termampu

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...