Thursday, August 27, 2009

Ramadhan 2009

Kelmarin lepas balik office aku g beli makan dekat Bazar Kg Melayu.Banyak gak choice kat situ.Sebelum ni aku tak pernah tahu kat situ ada bazar Ramadhan tapi kali ni aku dpt tahu dari officemate aku situ ada pelbagai juadah.Pelbagai pilihan sampai naik buntang biji mata aku dok cari makanan untuk berbuka.Macam2 ada...Yang seronok nya Cina,India & bangsa lain pun sibuk membeli 1 Malaysia la katakan.....Juadah aku semalam pasembor penang ,daging masak hitam,sambal bilis goreng kacang+tempe(mebelos)tul....Balik umah aku goreng telur separuh masak tambah....Blurrr kenyang Alhamdulillah...Hari sebelum tu aku masak...So kelmarin malas dah nak masak g buat kat bazar tu la cepat sikit...... :-)

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...