Thursday, August 20, 2009

hantaran



Sejak akhir ni aku busy betul....dok siapkan hantaran utk majlis aku raya ni.Aku ni bukan pandai sgt nak buat semua tu tapi dah takder org nk buatkan pun so terpaksalah gagahkan juga buat sendiri.Aku suka sangat tgk kasih abadi punya design hantaran utk sarah dan lutfi dalam cari menantu tu.Simple but nice...Aku jenis suka yg simple jer...
Esok aku cuti sebab banyak benda lagi nak kena carik.Dah puasa malas aku nak berkejar sana sini.Nanti dahaga takleh minum......heheheeheh
Antara barang-barang yg aku kena all out cari kalau tak terbantut aku punya hantaran yg tak siap2 lagi..
  • riben
  • bunga dulang
  • glue gun aku(ganti en rizal punya yg dah aku letupkan)
  • rama-rama kecil heheheh
  • raga utk buah
  • lain-lain aksesori yg perlu

Hari tu aku dah beli semua pembalut, polistren,renda, kain organza ke apa ntah la.semua dah ready...cuma hiasan kecil-kecil ja yg belum.Kalau ada kengkawan yg nak komen atau tahu tempat mana yang murah area utara ni bagitau yer.....

ni pun sama juga simple but......sweet...



cantikkan????

5 comments:

  1. Wow, it's looking beautiful, it will look more beautiful if you change some color of it........

    Nicole

    Cash Online Get Easy cash at your door step

    ReplyDelete
  2. emmm cantik color nih, pandai gak hang buat nih..tapi aku nak kasi cadangan sket, tambah daun hijau sket kat belakang bunga2 tu, kasi da boom sket..baru naik lagi color tu..

    ReplyDelete
  3. na tu bkn aku punya tu org lain punya tapi aku suka la hantaran sarah dan lutfi dalam "cari menantu"

    ReplyDelete
  4. akak..nice color..i like it..nnt siap upload lg ek :) nk tgk completed..hehe..

    ReplyDelete
  5. ok nanti siap akak akan upload ngan gambar tuan empunya diri sekali....

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...