Saturday, February 15, 2014

daftar unikl

26 jan aritu adik yang kecik dpt unikl...alhamdulillah..walaupun swasta, majoriti aku bca dlm blog dan hasil goggle aku mengenai unikl ni semua bgus2 yg aku baca.kami bertolak dri kedah ari jumaat 24 jan...stay dua mlm di homestay dkt putrajaya....mula plan nk tidur maklang..tapi fikir sian plak dkt maklang aku coz dia sakit la ni ....kami sengaja pilih homestay dkt putrajaya sbb nk g ziarah dia sama...smpai dlm kui 11 mlm...dh smpai letih gila...pergi berlima dgn my cousin...dri utp g gak...singgah p utp pun dh petang....lepas ambik sepupu dkt UTP,kami terus ke KL..sampai dh agak lewa dlm kui 11 kot,,tuan rumah pun tinggal kunci dkt pak guard je...masuk umah,solat....pastu tidur..sebab esok nak bangun awai g meredah jem di kl...

25 Jan 2014-Pepagi dh bangun...gigih g kl terus nk shopping...smpai kl tmpt first g aku ajak husband g IKEA...makan dulu sian ayah aku...dh lewat breakfast...kami breakfast di The Curve, dkt tmpt yg selalu kami makan kalau mai KL..ayah aku kata sedap nasi lemak situ..haah sedap ayah sepinggan 8.90..KL owh KL...ada je yg murah area2 situ tapi dh gedik nak makan kat situ hadaplah...hehehe takpa sekali sekala....
Hasil tangkapan di IKEA....






Lepas g IKEA kami terus ke Plaza Low Yat...ke sini husband aku suka la..smpai ke telinga senyum...Pergi Low Yat semata2 nak beli charger laptop aku,yg dh rosak..nak bagi adik bawa laptop aku ke UNIKL..Laptop tu dh bertukar tuan...Di Low Yat nak beli charger,org lain plak yg terlebih shopping...apa yg murah semua nak beli...cover phone pun nak beli situ!huh mcm kat alor setar   x dak...tapi mmg murahla...Lepas ke low Yat nk je terjah pasar malam Jalan TAR..pikir balik sian plak ayah..nmpak mcm letih,husband batalkan niat ..kami terus ke putrajaya jalan2 sekitar putrajaya dan g ALAMANDA je...dkt magrib balik...malam tidur awai sebab esok nk hantar budak tu ke UNIKL....X tau mcmana nk redah KL esok.....

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...