Monday, March 18, 2013

PRO DAN KONTRA

     Alhamdulillah ,dh hampir 4 bln aku berpindah ke opis baru..masih banyak yg perlu aku belajar dan cuba sesuaikan diri..ya betul lain padang lain belalang...kadang kita pernah merasakan tmpt lama x best,x syok tapi bila kita berpindah ke tempat lain kita akan ada satu perasaan yang susah nk gambarkan..semua kenangan lama akan berputar2 mcm slide show dlm fikiran kita....kata husband aku,aku ni seorang yg setia cewah......hahahaha  lawak.....mana taknya dia kata...kalau dh suka dengan sesuatu tu yg tu jer....sama juga bila perasaaan tu ada dlm diri kita,kita akan merasakan yg lain di sekeliling kita x best...ttp suka yg lama,barang lama ,org lama,tmpt lama ,meja lama,semua yg lama2 ler......maybe la kot...tapi bagus gak setia kan?kalau x setia bye2 abang hahahahahahah...lawak jer......
     Balik kampung memang best..sangat best dkt dgn famili,dkt dgn rumah dan segalanya....tapi ada yg x best...toksah citer la kat sini....maybe suasana dan pergaulan sekeliling membuatkan aku rasa x best ......huwaaaaaaaaaaaa rindu penang..kwn2 di penang........
     Bila di perlis banyak plak program2 yg kena attend.....kadang2 banyak event di jabatan aku melibatkan dengan Raja Muda Perlis mencemar duli  menghadiri majlis jabatan ...Tuanku sgt sporting dan sangat mudah mesra dengan rakyat jelata......Dan antara majlis2 tuanku ada satu lagu digarhayu tuanku yang akan di nyanyikan...Sangat suka bait2 lagu tersebut........

1 comment:

  1. Tu la risiko yg terpaksa kita tanggung klu bertukaq jabatan nih, lagipun masih awai lagi jadi ida tak berapa nak blend sungguh dgan suasana baru nih, nti lama2 ok la tu, ida grab yg pro dan tolak tepi yg kontra tu dulu hehehehe....

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...