Friday, March 15, 2013

Kitchen Kabinet

Umah dh siap,apa perlu buat ?beli kelengkapan umah sikit2..patutnya beli sikit2 dri awal ida oittttt...ni x main banyak......mujur husband aku yg besaq2 dia dh beli..TV,set katil,pinggan mangkuk .hahahah kelakar  ...ye husband aku suka berfikir mcm gitu dan suka dgn dengan perhiasan2 yang cantik sebab aku dgn dia sgt berbeza...dia jenis  ada seni aku kureng seni..seni menghabiskan duit ada...ingat citer pi honeymoon thn 2010...dia suh beli pinggan simpan sikit2 agar esok bila ada umah sendiri x banyak fulus keluaq....uishhhhhhhh  masa tu awai lagi aku cakap nanti design baru lagi banyak yg lawa2...kuang2...tapi apa dia ckp tu ada betui juga...kalau dh beli sikit2 kemudian hari x la teruk sgt sekaligus nk membeli.....
Sekarang kami tengah survey kitchen kabinet utk dapur kami yg comel tu...pun husband yg nk buat sendiri..x tau la gena rupanya........harap seperti yg di idamkan hehehehhe

Jom cuci mata


2 comments:

  1. beruntungla rizal pandai bertukang, cam kami ni hapa pun tak tau, tangan bangku la katakan, harap upah org ja huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. hahaah bulehla sikit2..tapi x dak masa nk buat x tau thun bila nk siap kitchen tu..buat simple2 jer...nk juga beli yg siap kang tukang karut kami kecik hati plak x caya hasil kerja dia....asrul kecik2 pun lampu beli pup pap pup pap ribu juga no huwaragggggggggggggg stress.........

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...