Saturday, November 12, 2011

Kegilaan Baru

Kenapa entah semenjak dua menjak nih aku jadi terajin dan asyik memuding jer.....dua minggu lepas aku dh buat triffle...raya buat lagik..dua bekas ...bawa balik umah metua aku...hurm sekejap jer selamat....ingat satu bekas nk bawa mai opis tapi x sempat hehehehehhehe....Arini memuding lagi aku buat puding buah peach....Tapi itu ler pic x sempat nk snap....belum sempat snap dah habis kena belasah...Minggu depan kalau rajin aku nk cuba buat Apam Dot Dot utk Aisyatul punya birthday....Kakak ipaq aku nk buat makan2 sikit sempena birthday anak dia....Jadi kita buat makan2 family jer,,,x salahkan cuba membuat sesuatu yg baru hehehehhehe:-)

 cantikkan apam dot2 nih....kalau dpt buat mcm ni kira dh terror ler....
 mampu ke nk buat mcm ni?heheeheeh

2 comments:

  1. wahhhh...ble tempah ni, bila2 ida ngan rizal free jemput la mai rumah, nak tgu kenduri masuk rumah lambat lg, tunggu kak na betoi2 sihat bru nak buat. klu nak mai sini jgan lupa bwak triffle nih tau, ble la kita makan sama2 huahuahua..(mlawak ja)

    ReplyDelete
  2. meriah betul...polka dot dan lady bird cute2

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...