Saturday, November 12, 2011

30 thn sudah.

Pejam celik,pejam celik dh 30 thn dah aku pada 2 November 2011 yg lepas.......hadiah?hehehehe TQ utk my husband bagi aku hadiah yg aku dok ingat memang nk beli....x sangka dia belikan dulu utk aku TQ ABG.........dh tua dah angka depa pun dh bertukaq huhuhuhu..Seiring dgn peningkatan usia perlu ada peningkatan diri dalam hidup aku insyallah......Pemakanan pun perlu di jaga....Sebab aku tgk sekarang diri aku lebih tua dari usia...Walaupun x dak sapa yg menegur tapi aku merasakan itu.......Dalam pada itu aku sekarang tgh dok search supplement yg patut aku makan selain makanan seperti VCO,Vitamin E yang aku makan ni...Ingat lepas ni nk ambik collegen plak....baru nk ambik org lain dh lama ambik heheheheh

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...