Thursday, February 4, 2010

hantaran oh hantaran

Tadaaaaaaaaa ini dia hantaran aku.bersusah payah officemate aku dan aku siapkan hantaran ni inilah hasilnya setelah di campak2 bunganya di atas gubahan hantaran aku yg  kaler dia aku suka bangat.hehheheheh....aku suka la walaupun korang x suka aku x kisah.Credit to hanim,nani ,siti ,izan and tini yg dok bagi idea di dalam menyiapkan  hantaran aku nih......


banyak tu jer yg larat upload semua ada 11 dah x larat+tenet lembap=inilah hasilnya ......

2 comments:

  1. nanti kita upload lepas balik dari cuti kak yer kad reader kita ada masalah kak x leh nak transfer picture huhuhuhhuhu

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...