Thursday, February 4, 2010

Apa akan jadik minggu ni

Minggu ni minggu yg paling sibuk bangat.Aku kena siapkan semua paper beg aku yg belum diikat dgn riben.Transparent box yg nak letak muffin tu lagik.Paper beg lagik .Adoi dah la banyak kena set sehari seratus boleh?bolehker aku ni.....tapi tak pa aku ada org kuat semestinya adik kesayangan aku..hahahha mija ni kerja ko lah.....takper dia suka buat semua benda nih....kalau dia dengar mau dia ketuk kepala aku.dia suka keluar ayat mcm gini.(kak hang last minit banyak benda hang nak buat penin aku)....hahahahhahah sabarla dgn kakak mu yg seorang nih yer..


kotak mcm gini lah utk muffin tu ...kena ikat riben sikit kasi cun aku beli online nih
berani giler tak aku?hahhahaha ni second time aku beli online hari tu dah beli satu produk tu ok jer..selamat..



dua budak yg akan aku kenakan utk ikat riben tu

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...