Wednesday, December 30, 2009

Kepulangan Tetamu Allah

Salam dah lama aktiviti berblog ni dihentikan...akibat kemalasan+internet lembap jadi malas nak updated.Cerita ni dah lama masa jemput ayah balik dari KLIA Sepang.Kami semua pergi jemput ayah dalam 3 kelaurga mcm tu.Sebelum ayah tiba di KLIA kami sefamily ke NILAI...Ni idea aku ngan makndak aku la yg kaki shopping.Makndak aku ckp leh aku buat preparation sikit2 untuk majlis aku nanti beli apa yg patut.Memang patut pun....Membeli barang di nilai memang berbaloi-baloi dan bernilai-nilai...Apa-apa pun setengah souveniour utk tetamu dah aku beli dah harap2 cukup la untuk yg hadir...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...