Tuesday, November 10, 2009

My Wedding

Salam secara rasminya di sini mungkin aku punya big day on Raya Cina ni.Setelah ayah pulang dari Mekah so sempat la ayah rilek sikit untuk setllekan majlis kenduri aku nanti.Aku yg dok kena bising dgn makndak aku.Apa pun aku tak buat lagi...lengai sungguh aku ni..bertunang ari tu suka juga nak buat2 hantaran tu tapi utk majlis ni mcm malas x tau pasai apa...

Hantaran-dah beli sikit-sikit.
-side perempuan-(dah dibeli& ditempah oleh en rizal)
-side lelaki-(dah dibeli & ditempah oleh aku)

Banyak lagi nak kena prepare.aku kaler tema pun x der dlm kepala otak.aku suka purple en rizal dah bosan katanya tunang hari tu dah purple tak yah la purple lagi.belah en rizal kakak dia ckp ari tu nak pakai gold belasah jer lah apa-apa pun.aku ada juga survey kat area alor setar dalam 2-3 minggu lepas warna burgandy cantik juga.....masih ada masa nak fikir ni untuk pakai kaler apa sebab thn depan kan majlisnya....

Makanan-ayah setlle heheheheh

Pelamin,baju dan bilik-mungkin gee glamour butik pilihan aku

Makeup-Of course aku nak kak min yg make up mcm dah serasi dgn dia

Baju akad nikah-ini aku tak sure nak ambi kat sapa gee pun ok ,teratak kasih pun ok...kaler mestilah pearl white!!!!warna yg aku idamkan dari dulu....

2 comments:

  1. ide... baju akad nikah tu hang buat la... blh simpan... mase sanding tu baru hang sewa byk2...

    ReplyDelete
  2. malas nak buat buka nak pakai pun...baju tunang hari tu aku buat simpan ja mcm bazir

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...