Wednesday, July 22, 2009

Taklimat Kolej

aku buat sesi tanya soalan lepas habis taklimat so sapa dapat jawab dapatla hadiah........ yang bagi hadiah tu pembantu aku....
nampak kecik ja aku......





Dah lama aku tak masuk at sini..Sejak2 ni aku busy sikit...Hari ni aku diberi tugas untuk memberi taklimat kepada pelajar baru yang telah mendaftar semalam.Seramai 80 orang lebih telah mendaftar pada semester ini.Alhamdulillah taklimat telah berjalan dengan lancarnya...So layan je lah gambar yang telah sempat di ambil......Layan......



2 comments:

  1. meja tu yg tinggi, ka orgnya yg kecik wakakaka laptop nak sama paraih hidung

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...