Thursday, July 9, 2009

persidangan pulak...

Dalam 2 hari lepas aku dapat surat dari HQ kena attend persidangan dekat angkasapuri 10-11 Ogos ni.....Penat balik induksi tak habis lagi kena pi KL pulak..Apa pun pergi la dah nama pun kerja "Yang Menurut Perintah"...Lepas tu kelmarin senior aku dekat KK Arau bagitau ada pulak taklimat PTK dekat taman budaya kesenian dan kebudayaan dekat Jabatan Kesenian dan kebudayaan di Alor Setar pada 14 Julai tu..Bertalu2 kena keluar...Actually surat aku tak sampai lagi cuma my senior ckp yg dah di fax kepada dia nama aku ada........wahhhhrghhhhhh tapi aku suka coz benda tu kat alor setar ja....ha ha hah a(gelak jahat)
Hari ni aku kena balik Kulim..Temankan kakak jia..sebab paknjang dan maknjag aku nak g KL tgk Nazri yg dekat Universiti Pertahanan tu...Temanlah sian plak dia tinggal sorang2...
Plan aku x nak balik minggu ni sebab hari Selasa hari tu Rizal datang sini so malas dah nak balik..

Minggu kesibukan kolej aku akan bermula pada21-24 Julai ni...Budak baru dan lama akan masuk..Aku dipertanggunjawabkan sebagai AJK sukan dan LDK para pelajar...best ni nak buat sukan2 nak kenakan pelajar ni...
Apapun selamat datang kepada pelajar KKBU sesi Julai 2009......

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...