Saturday, April 3, 2010

udah berabuk..........

weeeeeeee dah lama x menulis dlm blog .cerita pasal kawen pun x sempat nak updated bz sangat kah aku?huhuhuhu.alhamdulillah majlis aku yg lepas telah selamat berlangsung secara sederhana tapi meriah.kehadiran kengkawan sedikit sebanyak memeriahkan majlis aku pada 13.2.2010 yg lepas.setelah hampir nak masuk dua bulan usia perkahwinan kami aku kini bahagia di samping suami dan keluarga tercinta.Mcm x sangka aku dah kawen.masa cinta2 asyik merajuk jer dh kawen tak reti plak nak merajuk pasai apa hah?

picta akad nikah....

1 comment:

  1. HEHEH tu tanda happy sokmo ... sbb tu tak majuk majuk .. kalau majuk pun .. cik abe pasti pujuk nye lahh .. ;)

    ReplyDelete

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...