Tuesday, January 5, 2010

TEMA AKU....

Adoi aku masih penin dengan tema aku nak buat.tema pun x der lagik aku nih....tinggal berapa hari jer lagik..weekend ni balik kedah g tengok baju yg dah aku berkenan tu tapi aku x sure plak aku nak ke tak tak tetap pendirian aku nih....Kelam kelibut plak aku rasa...Isnin lepas lepas balik office aku g A TO Z tgk 2 dulang yg aku nak letak kemeja untuk En Rizal.Dah beli sekali aku rembat sangkar burung entah nak letak apa pun ntah aku belasah beli jer sebab comei sungguh...beli bunga telur untuk di bawa ke pihak umah lelaki on 15/2/2010.Niat aku nak g carik kain/paper untuk balut aku punya poilistren tu benda lain plak yg aku beli.
Apa-apa pun dah setlle la sikit....Aku nak buat hantaran yg simple jer but sweet...Dalam kepala aku nak buat kaler pink +silver +creme.ok tak???

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...