Tuesday, April 21, 2009

agenda aku

Bulan ni aku memang busy sikit
Hujung bulan aku ada exam jabatan....
Mcm2 cerita yg akan berlaku bulan ni...sedih...suka semua ada...
Keputusan exam yg aku duduki akan keluar bulan ini...
Suka kalau aku lulus dua ujian yg amat aku tunggu2 selama ini...
Sedihnya kalau aku x dapat la..

Tapi mungkin ada hikmah-NYA...

Weekend ni aku akan pergi bercuti setelah sekian lama otak aku berdebu dan tak disajikan dengan permandangan yang menarik dan pergi berseronok...
Seingat aku...aku g Langkawi tahun 2008 masa Linda kawin...
Tu pun sekejap ja..Then aku dah tak kemana2 melainkan aktiviti kolej...aku anjurkan..
So aku excited sikit nak g bercuti kali ni coz nak bawa dua orang anak sedara aku yg memang suka berjalan...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT HUJUNG MINGGU 9/2 /2020

Sudah 2020 kan..lamanya x update blog....bukan dh bersawang  malah lebih dari itu....hari minggu kawan2 buat apa p mana...mcm biasa hari min...